OktayEsenglBa siz hiç gercekten sıkıntıları olan insanlar tanıdınız mı? Tanımadınız diyelim, peki burda yazılan bazı postlar da çok acı olan ciddi yazılar okudunuz mu? Çaresizliğin ne kadar acı birşey olduğunu gördünüz mu? Şahit oldunuz mu? Biliyor musunuz iki üç gün önce bir post okudum ve hala üzülüyorum onun için. Birşeyiniz yok çok şükür. Bebeğiniz hala karninizda kocanız yanınızda aileniz arkanızda mı? Yeterli. Bir kaç insan çıkıp sohbet amaclı karnın aşağıya düşmüş doğumun yaklaşıyor dedi diye kin beslemeniz bu kadar sinir yapmanız ve bunu buraya post açacak kadar ciddiye almanız çok gereksiz değil mı? Bir doktor çıkıp size (allah göstermesin) bebeğiniz sağlıksız dememiş, bir kaç kişi karnın aşağıya inmiş demiş. Ne var ki bunda? Gercekten Dert edinecek o kadar çok şey varken bunu sert etmeyin hanımefendi. Allah evladiniza sağlık versin.