Bestofatma Havva1995 kimseye böyle deme fırsatı vermeyin böyle diyenlere de cevabını verin millet me kadar haddini bilmez ya sinir oluyorum
Havva1995 Bestofatma valla çok üzülüyorum belli etmiyorum ama denmez evlat bulamayanlar da keşke sağım solum şişsede evlat ister böyle cahiller çok 🤭
ayset73 Havva1995 bizde de burun buyukluğu doğuma az kaldı diyenler popun buyumuş kızin olacak gobegin sivri bebek oglandir 😁😁
leylosule Havva1995 kızım olacak 40.haftadayım göbeğim dışında hiçbiyerim de şişmedi bol su için ve yürüyüş yapın ödem olmasın. Millet saçma sapan konuşuyor hiç takmamak lazım
Mervee26 Havva1995 karnım genişmiş kızım olacakmış 😂 ya da en komigini kayınpederim söyledi kilolu olduğum için kızım olurmuş. Ne alaka dedim. Hep öyle oluyor dedi 😂 eşim de baba cinsiyeti erkek belirler deyince sustu 😂
Havva1995 Mervee26 onuda hiç bilmiyorlar maalesef söyleyince de inanmıyorlar öyle şey mi olur Allah bilir flan filan
Attbianne Havva1995 oğluma hamileyken cildim guzellesmisti saçlarım gurlesmisti gogsumdeki istenmeyen tüyler dökülmüştü 😂😂😂 hepsi oğlumdan testesteronun etkisi erkeklerin cildi daha iyidir her zaman onun gibi yani kocakarilarin dedikleri tutuyo bazen
Havva1995 Attbianne valla haklısın da bazende tutmuyor hayırlısı ya haftaya belli olur artık bakalım tuttu mu tutacak mı 😁
Bernafk1 Zaten %50 şansları var ya kız ya erkek olacak hangisi olursa aa bildim diyecekler ;) bir de biz hamilelerden çok etraf merak ediyor cinsiyeti hayır onlara neyse bir yorumlar bir yorumlar :)