Ezoyusuf canım 5.haftadan beri aşırı bulantım ve kusmam vardı yemek yiyemiyordum 53 ile hamile kaldım 50 kiloya düştüm prilam dr kullanmaya başladım sonra az biraz beni toparladı ama sonradan vücudum bağışıklık kazandı o ilaca galiba içtiğim halde kusmaya devam ediyordum şuan 21.haftam bitmek üzere 1 haftadan beri ilaç kullanmıyorum gayet iyiyim toparldadim artık kendimi ama 2 hafta öncesine kadar mide bulantısı ilacını içmedigim zaman o gün zehir oluyordu bana bebeğe bir zararı yok bu ilacın doktoruna danışıp kullanabilirsin 🌸