Tcngzhn Ama en çok hissedeceğin haftalar 30-32. Ben şu an 33.haftamdayım. Bugün sabahtan beri kıpırdamadı. Çünkü ben temizlik yapıyorum, yoruluyorum şu an. Yorulduğunda hareketleri daha az, hatta dinlenene kadar hiç olmaz. Yani ben bu haftamda sukunetle bekliyorsam😁 sende o haftada panik yapma. Takip et, daha doğmadan evladının huyunu anlayacaksın