Kızlar hamileligimden önce demir eksikligi ve kansızlık icin oroferon kullanıyordum hamileligimi ögrenince bıraktım doktora gittigimde folbiol u verdi oroferon u gösterdim kullan bisey olmaz dedi ama cok emin olamadım kafasını kaldırıp bakmadı bile ben anlatırken sizden kullanan varmı acaba ?