B_isik Rabiakru doktora 12. Haftada gittiğimde 16 haftadan önce kimseye söylemiyorum dedi ama 14. Haftada erkek dedi şuan 32+3 üm hala aynı
Rabiakru deletedmom162 ben 11 de ikili teste gittim bacakları kapalıydı doktor bişey diyemedi siz baya erken görmüşsünüz ☺️
Rabiakru Nur000 of en çok korktuğum şey cinsiyet açısından değil ama belli olamaması 😂 cinsiyet partisi istiyorum bu hafta gidicem ramazan gelmeden eşimde hemen yapalım diyor inşallah başıma böyle bişey gelmez 😂
Nur000 Rabiakru bende iki doktora gittim ikiside erkek dedi. Bende heralde değişmez artik dedim ve ailelere soyledik ama bidahaki kontrolde kız dedi ve sok oldum 😂 detaylidada kız çıkınca ikna oldum artik 😄
bachsonati Bugün öğrendik 15. Haftadayız erkek dedi doktorumuz biz de gördük zaten ultrasonda net bir şekilde hiç saklamıyor dedi doktorum 😄❤️
Rabiakru bachsonati ya siz şanslısınız o zaman benimki ikili de bile yüzü tam gözüktü ama bacaklar hep kapalıydı 😂