Merhaba bundan 2-3 ay önce doktorum decavit adlı vitamin ilacını yazmıştı kullandım ve baş ağrısı karın ağrısı ishal kabızlık kusma vs yaşayıp bırakmıştım. 4 gün önce tekrar aynı ilacı yazdı karın ağrısı mide bulantısı yaşamaya başladım tekrar. Acaba kullanmasam ne olur? Siz hangi vitamin ilaçlarını kullanıyosunuz? Yan etki yaşadınız mı benim gibi?
32+3 üm