Whiteswan ben de 24+3 üm, 3 4 haftadır vajinamda hissettiğim çok oluyor. İlk başta çok telaş yapıp acaba aşağı mı indi rahim uzunluğu kısaldı mı falan diye çok panik oldum ama 2 hafta önce doktora özellikle söyledim, uzunluğuna baktırdım normaldi. Şimdi yeri fazla olduğu için her yerde hissedersin çok normal diyor. Dediği gibi de göbek deliğimin biraz üstünde de hareket oluyor, aynı anda vajinama da vuruyor. Hatta öyle vajinama doğru vurunca tuvalet ihtiyacı hissetmeye başladım acımıyor ama garip bir his oluyor.