Senay1 Et yemeği yaptım 18+5 haftalığım cocukda biseu çıkmaz dimi arkadaşlar elimi yıkadım biyerime dokunurken
Sermec27 Senay1 cıkmaz o zaten bir hurafe ama çiğ ete cıplak elle dokunmamaya calışın topskozlazma riskine karsı
Kimkibu Senay1 ben hep yapıyorum valla napcaz ohoo o hurafelere bakarsak ne bişi yiyebilirşz nede bişi yapabilirz🙄
Melisim_01 Senay1 Senay1 Ben Tektim bu süreçte ve dokundum sonra elimi yıkadım deriden geçecek bir hastalık değil diye dusunuyorum çiğ eti yerseniz sorun olur