Merhaba 24 günlük bebeğim. Makatta çatlak ve popoda pişik için doktora gitmiştik. Doktorum gazlı bir bebek olduğunu ve gazı için ıkınırken makatını çatlattığını poposunun etrafındaki çatlaklarında bundan kaynaklı olduğunu söyledi. Bize probiyotik verdi.. Enroregerminia marka. Bir arkadaşımda biogaia gaz için çok İyi dedi. Şimdi ben doktorumun bana verdiği bu probiyotikle birlikte arkadaşımın dediğini kullansam nasıl olur