momahsn ikinci gebeliğim. Kızım 27.haftadan bu yana aşağıda ve doğum kanalında. Asla pozisyonunu değiştirmedi. Doktor bu haftaya kadar hep rahim boyunu kontrol etti. Progestan fitil ve Magnezyum verdi. Sürekli yatmamı söyledi. Çok şükür 34.haftayı gördük. Şimdi hedefimiz 37yi görmek. Kafası aşağıda olduğu için tüm hareketlerini ilk doğumumdaki sezeryan dikişimin altında hissediyorum. Normal bir durum. Burda takip etmeniz gereken şey, rutin kontrolleriniz dışında, sürekli sancı ya da kasılma olması durumu. Eğer yoksa endişelenmeyin. Bir de en önemlisi sürekli yatın ya da uzanın. 🌸