Hanımlar ellerim ayaklarım hep soğuk asla ısınmıyor d vitamini kullanıyorum Demir hapı kullanıyorum fayda etmiyor 2 çorap üst üste giyiyorum ama yine buz gibi sanki karda yürümüş gibiyim , ellerim de öyle kan gitmiyor sanki hep soğuk eşimin elleri ayakları hep sıcak evde çorapsız dolaşıyor ben 2 çorapla dolaşıyorum neden olur ki bu soğukluk anlayamadım gitti