Mapleleaf Kızlar bir saat önce geçmek bilmeyen bir bel ağrısı ve kasık ağrısı basladı adet olacakmısım gibi hissediyorum fakat çok yoğun bir ağrı anlayamıyorum ağrı belli aralıklarla gelmio ya da ben anlayamadım uzun sürüyor haftam 38+3 dogum belirtisi midir?
Zeydkus Mapleleaf canım bende 38+5′im birkaç kez aynı şeyi yaşadım ama doğum başlamışsa sancıların şiddeti artar dayanamazsın diyorlar. Ilık bir duşa gir bakalım devam edecek mi ağrıların benimki duştan sonra geçmişti insan tetikte bekliyor haliyle:)
Alyatr Mapleleaf belli aralıklarla olması gerek doğumsa eğer . Sakın çok sıcak suyla duş alma rahim kaslarını gevşetir buda doğumu tetikler