momlove1 19+3 günlük gebeyim son üç gündür sol kasıgımda göbek altında bi baskı var ve agrı yapıyor dik oturamıyorum ve sürekli idrara sıkısık gibiyim sizce riskli bir durummu bebekmi baskı yapıyor acaba
Dilek0809 momlove1 bu şikayetlerle gittiğimde bebeğimin kafası baskı yapıyordu ama doktoruma yazdığımda gel bakalım demişti farklı bir durum da olabilir mümkünse bi gidin
Seyda652 momlove1 baskı belki normaldir ama idrara sıkışıyosanz sürekli idrar yoku enfeksiyonu olabilir oda kasık agrısı yapar
Bbcln2913 momlove1 canım ben de tahlil yaptırdım benim de enfeksiyonum yok ama sürekli tuvalete gitme ihtiyacı hissediyorum ve benimde ağrım var sanırım normal
Alinamoms momlove1 idrar yolu enfeksiyonu olabilir yüksek ihtimalle bende aynı şikayetle gittim ve enfeksiyon çıktı ilaç kullandım geçti
Dilek0809 momlove1 ay o zaman hiç takılmayın akşama öğrenirsiniz mutlu güzel haberlerle dönersiniz umarım 🍀
Seyda652 momlove1 hmmm o zaman bi doktora görünün ultrasonla bakıp en doğru bilgiyi o verecektir size
momlove1 Bbcln2913 galiba cocuklar baskı yapıyor yaptıkca idrar istegi geliyor 😂 gidiyorum bi damla geliyo gerisi yok hahah
Bbcln2913 momlove1 Ben de ona çok sinir oluyorum özellikle geceleri uykumdan uyanıyorum sadece 3 damla ama kendimi 5 bardak su içmiş kadar sıkışmış hissediyorum. Cinsiyetiniz belli mi?
Selohamile momlove1 14+2 deyim benim de dünden beri ağrım var yalnızca sol kasıkta 4 gün önce doktora gitmiştim normaldi her şey geziye gitmiştik çok yoruldum sanırım ondan oldu ama tedirginim bugün yine gidicem
momlove1 Selohamile cok yorulunca oluyodu bendede doktorum dinlenmemi önermişti uzun yürüyüşlerdense kısa yürüyüşleri önermişti