Günaydınlaar ☘️
Geçen hafta kontrole gittiğimde doktorumuz kronik astım rahatsızlığım olduğu için sezeryan doğumda masada kalma ihtimalin olabilir, normal doğum yapmalısın bunun için bol bol yürüyüş yap, hareketli ol dedi. Hep Rabbimden normal doğumu nasip etmesi için duâ ediyorum ama olası bir durumda hep sezeryana dönüldüğünü duydum. Şükürler olsun sağlıklı bir gebeliğim var ama size de doktorunuz bu tarz bir bilgi verdi mi?