MinikMucizem23 Kızlar kanepeden, yataktan kalkarken ayakta dururken ağrım oluyor tek taraflı ama yatınca hafifliyor doktor kontrolüne 2 haftam var sizde de oluyor mu böyle durum ?
UralAybars0921 MinikMucizem23 ben 14.haftadayım aynı sıkıntıyı yaşıyorum. Doktorum rahim büyüdüğü için demişti. Ona güvenerek randevumu sakince bekliyorum 😬
Seyda652 MinikMucizem23 arada tek taraflı bendede oluyo canım dinlenince geciyosa sorun degildir bence rahimde büyüyo ee hafta hafta bebekte gelişiyo normaldir