Hanımlar kasımda bi kez covid geçirdim ve dun esimin testi pozitif çıktı 2 gündür farkli odada ve wc de ayrı ama test öncesinde ki gun aynı odada kalmıştık bende aksam üşütme vardi atesim cikti bana da test yaptilar negatif ama bugün öksürük de başladı boğazım yanıyor acaba bende covid olmus olabilirmiyim ? Covid olduysam neden negatif bilgisi olanlar yazabilir mi lütfen