VMS Bebeginiz ultrasondaki haline benzedi mi? Bebegimin ultrason resmini kimseye benzetemedim cok tatli duruyor ama akrabalarm ailem esm ya da bana benzetemedim
Soe VMS yaa ben de çok merak ediyorum. Ultrason fotoğrafı bildiğin yakışıklı 🤣 bi arkadaşım hiç alakası olmuyo doğduğunda dedi 😒
Kimkibu VMS ins benzesin ya 😂 aynı bana benziyor çünkğ resmen kendimş kopyalamışım gibi😂😂 eşim üzgün tek taraflı yapmıssın sanki diye ama yapcak bişi yok🙈😂😂
Ozge20ulu VMS babasına biraz benzettim ama ,inşallah çok benzemez çünkü kaynanamın kiz halı kocam bu demek oluyoki kaynanama benzer 🤪kızım olcak
Vuslat23 36 haftamdayım hala yüzünü goremedım cok üzüluyom hep dönüyo :( kapkara ultrason göruntuyle ıkı cızgiyle gelıyom:( ama kızımda nettı özellıkle koca burun görunuyordu dedesı gıbı ,doğdu aynıydı:))))
Ekvatoral VMS Benim arkadaşlarımın ultrason resmi ile aynı oldu. Bizim bebiş de bana hiç benzemiyor 😅 burnu dudakları aynı babası (eşimde aynı kayınvalidem ) alın ve gözler de yeğene benziyor (yeğen de aynı kayınbabam ). Huyunu benden alacak inşallah 🤗🤲 ama ben bana benzemeyeceğini biliyordum. Onlarda baskın olduğu belliydi. Hepsi birbirine benziyor 😁
VMS Ben de ultrason resmini canlandirmaya calisiyorum olmuyor 23+6 da verildi resimleri ayrintili ultrasonda bir daha goremeyecegim cunku kendi doktorumun ultrasonu 3 boyutlu degil umarim o hafta ki haline benzer😊 cok tatli bol yanakli duruyor
VMS Dogdugunda kendi bebeginiz oldugunu hemen anliyor musunuz birde diyelim sezeryandan ciktiniz😊 hemen o his geliyor mu