Hanif hayır Can'ım ilk BİM'in yeni doğan beziyle başladım çok güzeldi ama numara büyüdükçe çok fazla parfümlü geldi bana daha sonra A101 beziyle devam ettim oda kakayı taşırdı son olarak slepyy denedim memnun kaldım yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ama tek bezle başlamanı tavsiye ederim çünkü her bebeğin poposu bez değişimini kabul etmiyor pişik oluyo o yüzden ilk başladığın bezle devam et bence