Arkadaşlar merhaba,
12+4 haftalık hamileyim, 6 gün önceki covid-19 testimde pozitifi gördüğümde normalde bugün gitmem gereken gebelik kontrolüme gidemedim, Alle Erhan beye başlayacaktım ama oda karantina sonrası ilk günümde tamamen dolu, dolayısıyla artık tek bir hekimde devam edip ve doğumumuda onunla yapmak istiyorum, tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini çok ihtiyacım var bu süreç beni oldukça endişelendirdi. Bir hekimde aradığım özellikler; genelde bilimsel verilere dayanarak açıklamalar yapması, etik ilkelere önem vermesi, bir abla bir abi şefkatinde yaklaşım olabildiğince normal doğum yanlısı olmalı ve ihtiyacım olduğu her an telefon üzerinden iletişim kurabileyim.
Not: İstanbul anadolu yakasında ikamet ediyorum.