Isra38 Yaaa 6 haftalıkken başlamıştı benimde 3 gün bişey yemediğimi bilirim.. Yaşadığın durumu aynen yaşadım. Yine burda gezinirken birinin tavsiye üzerine “tuzlu çubuk kraker” yedim. Her sabah başımdaydı. O kadar iyi geldi ki duâ ettim. Sende bı dene istersen inşallah derdine deva olur ☺️ Bunlar tatlı zamanlar, güzel vakitler ama bı o kadar zor 🤗