_Eylll1 Sevgili hamişler merhaba☺️ Kandilimiz mübarek olsun🌸 Bi sorum olucaktı hamile iken işe girmek için sağlık raporunu nereden alıyoruz bilgisi olan bar mı acaba kadın doğum uzmanından mı? Dahileye’den mi ? Yardımcı olursanız cok sevinirim💙
gizemdogan _Eylll1 özel bir tıp merkezinde çalışıyorum (doğum iznine ayrıldım) hamile yada değil farketmiyor. Çalıştığım Kurumda dahiliye doktoru akciğer filmi ile raporunu veriyor (covidden dolayı akciğer zorunlu bizde) ♥️
gizemdogan _Eylll1 devlette uğraşacağına sağlık ocağına gidip oradan da halledebilirsin, daha kolay ve bir ücreti yok ♥️
_Eylll1 gizemdogan aslında ilk sağlık ocağını aramıştım ama biz veremiyoruz dediler :( yinede teşekkür ederim cevaplarınız için❤️