Ben az önce detaylı san çıktım ben diceğimi kime nasıl anlatacağımı bilmiyorum sadece ağlayabiliyorum. Böbrekleri geniş çıktı ve beyinde büyüklük var dedi Pazartesi perinatologa gidicem ama ben Pazartesi’ye kadar dayanamam. Daha önce böyle bişey yaşayan duyan var mı