Merhabalar 12 haftalık gebeyim göğüs ağrılarım gitti gibi bi belirtim kalmadı her seferinde doktora gitmek istemiyorum her hafta gittiğimi biliyorum çünkü acilden sırf iyi mi diye görmek için. En son geçen hafta perşembe gördüm ama şimdi yine korkuyorum. Sizin de belirtileriniz azaldı mı ? Kayboldu mu? İki gündür böyle belirtilerim azaldı