Merhaba hanımlar ben özel bi hastanede dün düşük önleyici iğne pruloton depot oldum yapan kişi yakar dedi internette yorumlardada okudum yakan bi iğne olduğunu ama bende hiç yakmadı hissetmedim bile çok evham yaptım acaba yanlış iğnemi yaptılar diye çok korkuyorum😔