Zuzuu Merymery 14.hafta özellikle ilk gebelikte hissetmek için biraz erken diye düşünüyorum damar atmalarınız bağırsak hareketleriniz olabilir ikinci gebelikte bile 16.17.haftalarda hissediliyor çünkü..birazcık daha zaman verin ..😊☺️
Se3008 @Zuzuu Bende senin gibi düşünüyordum canım 28.haftama girdim daha yeni başladı sende 2-3 hftya kadar hissedersin ayaklarıyla kaburgalarıma değiyor dönerken bundan sonraki haftalar daha güzel 😄
Zuzuu Se3008 doğru diyorsun önceye göre hafta geçtikçe hareketler yoğunlaşıyor ve daha güçlü oluyor sanırım bir süre sonra aynı hissiyat başlayacak sağ salim gelsinlerde bebişlerimiz inşallah
Zuzuu Ladess hımm evet aynı hissi yaşamamız aynı haftalarda olmamızdanmış demekki zamanla bizde hissedeceğiz inşallah ☺️
Zuzuu Merveozcelikcckl evet canım benimde tekme attığında dışardan belli oluyor göbeğim titriyor sadece bazen hissedemediğimde hissizlik oluyordu sanırım dediğin gibi yeri bol olduğu için hala o hissizlik oluyor biraz daha bekleyelim bakalım☺️
SelinzgrSgan Zuzuu bende o haftalarda sadece tekme hissederdim canım hareket ederse hisederdim yada toplanınca şimdi 34 haftalığım cıkcakmıs gibi hareket ediyo