SezerMiran ugursuzluk falan olmaz bence ya ilk üç ay dan sonra alınmalı yavaş yavaş düşük riskide ortadan kalktıktan sonra ne olacak ben e bebekte indirim gördükçe mevresimini battaniyesini kıyafetlerini aldım ailem duyar duymaz gebeliğimi almaya başladı deterjanları hastahanede lazım olucak şeyler çantam falan yok sadece 5 aylık hamileyim yavas yavas alınca hem birden masraf olmadı hem acele etmemiş oldum sakin sakin alıyorum gördükçe