Ozgurnur bnce bak yani bende erkek çok istiyordum tabi öyle bir zamandayiz erkek istiyorum dediğin an insanı taşa topa tutuyorlar yok kıziniz olsa nolur yok ayrım yapıyorsunuz hayır efendim ayrım değil bunu istiyorum isteklerimi de dile getiremedikten sonra insan olmanın da bir anlamı yok kız olsa tabiki de sevicez koşulsuz şartsız eğer onlar kızlarını sevmiyorsa bizde sevmeyiz . Sakın istediğin şeyi söylemekte çekinme kız evlat istiyoruz dediğimizde bişi demezler ama bır oğlum olsun deseniz burda taşa topa tutarlar. İnşallah oğlun olur canm Allah gönlüne göre verir ❤️