oglusunubekleyenanne iyi bayramlar guzel anneler bnm bugun cok fzla derecede suyum geliyor ic camasirim doluyor normalmiki bu hftada gelmesi 18+5 hamileyim akinti olmadigindan eminim cnku akinti gbi degl sade su gbi:(
Kubraoguzhan oglusunubekleyenanne doktora git hemen onlar turnusollu kağıtla bakar şu olup olmadığını analrlar inşallah degildir
Minaa oglusunubekleyenanne cnm sicak havalar ter olabilir afedersn kacirabilirmisiz biraz bunlarda olabilir ama bu riske atmaman gerrken bir durum doktoruna danis zaten iki bir testle negatifmi ppzitifmi yani bebeginmi suyu degilmi soyluyr bende bu nedenle gitmistim sorun yok dendi ama ihmal etme
Sumeyyye Canım bende su sanıyoum iç çamaşırım ıslanıyodu yani akıntı gibi değildi sordum doktora bebeğin suyu zaten avuç kadar aksa biter dedi akıntı o demişti
Merve1987 Terliyo olabilir misin acaba benim de bugün çamaşırım hep ıslak gibi ama hava çok sıcak terden oluyo Yine de için rahat etsin istiyosan bi acile git derim
Esmmaa Buraya yazıcağına bence hemen acile gitmelisin vakit kaybetme. Ter de olsa idrar kaçırma da olsa başka bişeyde olsa ihmale gelmez. Ne olur ne olmaz içini doktorla rahatlat
sydv Kubrq o enfeksiyon da düşüğe neden oluyor malesef Allah korusun hemen doktora gitmelisiniz hem de iyi bir doktora
Sinmn oglusunubekleyenanne hemen doktorunu bilgilendirmelisin.. su olup olmadığına bakar.. ben 33. Haftadayım yaklaşık bir buçuk aydır ara ara su sızıntım oluyor.. sürekli yatıyorum, antibiyotik tedavisi gördüm ve sık sık kontrole gidiyorum
Kubrq sydv orası öle ama doktorlrda pek birşey yapmior su içmesi gerek bol bol 😐 hamilelikte enfeksiyon dan kurtulmak zaten imkansiz azalticaksiniz oda su içerek😑😑
Sinmn Merve1987 çok miktarda olmadığı için hissetmiyorum aktığını, ıslaklığı hissediyorum ama.. akıntı, ter ya da idrar değil; daha farklı oluyor.. sanki çamaşıra bardaktan su dökmüş gibi mesela 😕
Saganak Bendede mantar ve enfeksiyon çıkmıştı su sandığımda o haftalarda ama tabi bunu doktora gitmeden bilemezsiniz
Nilemyus oglusunubekleyenanne ilk hamileliğimde 7. Ayda bendede oldu su geliyor zannettim doktora gittim. Sıvı şeklinde akıntı olduğunu söyledi ve 40+2 de doğum yaptım.
Nilemyus oglusunubekleyenanne ilk hamileliğimde 7. Ayda bendede oldu su geliyor zannettim doktora gittim. Sıvı şeklinde akıntı olduğunu söyledi ve 40+2 de doğum yaptım. Hemen doktora git bence. Bizimkisi sadece tahmin. Ne olduğunu ancak doktorda kesinleştirirsin.