maria12 canım ben şuan ikinciye hamileyim. İlk gebeliğimde ve bekarlık hayatım boyunca göğüs ucum hep yok denecek gibiydi, ara ara üzülürdüm ben emziremicem diye. Herkes bebek emince gelir düzelir merak etme dedi. Ve gerçekten dedikleri gibi oldu, bebiş emdikçe çıktı. Hani inşaAllah sende de öyle olur. Amaaaaa en önemli ayrıntıyı paylaşmak istiyorum, tecrübelerime değer verirsen. Lansinoh diye göğüs ucu kremi var, onu al. 36. Haftadan itibaren kullan, yumuşatsın orayı bakım yapsın. Bebiş emince göğüs ucu çıkıyor, ama yarık gibi oluyor can yakıyor ilk günler. Doğum çantanda dahi olsun bu krem, sık sık sür bebiş emerken. İnşaAllah çok acı çekmeden şifa olur o krem. O krem varken silmene gerek yok, bebişde emebiliyor 😇 uzun oldu ama başıma gelenleri yazmak istedim. Hayırla kucağına alırsın inşaAllah