ysmn_1506 her ay 30 degil ya buyuzden baz alırken 4 hafta olarak ama mesela zaten diyelim 5 ay 19 gün diyor bu 19 15in fazlası oldugundan yarısı yani 5 bucuk aylık diyoruz 19 felan diyince az geliyo biraz beyin yakıcı ama olsun😂😂😅 ben hep bundan yapıyorum takibini digerleri genelde 3 hafta olarak hesap ediyor ama her ay 3 hafta degil 4 hafta baz alınmış bunda yani suan zaten 20 haftalık sanı 4 ay 19 gün lüksünüz