Evet arkadaşlar dediğim gibi panik atak denen illet bir sene önce bana da uğradı.İlac tedavisine başladım.Ama ilaçları kullanmaya başladıktan sonra hamile kaldım ve ilaçları birden kestim.Zorlandim ama bu duruma alıştım.Suan tek korkum doğum ya o an gelirse ne yaparım diye düşünüyorum.Boyle bir durum yaşayan.anneler var mı ne.gibi yol izlediniz