Nurerdogann 46 kiloyum gebelikte karın ne zaman çıkmaya başlar şuan 6+4 herkes çok azıcık karnın çıkmış diyor normal mi
Nilsubatu Nurerdogann benimde öyle oldu bu ikinci hamileleğim ama karnım 6 aylık gibi kızmda 6 aylıkken böyleydi resmen halbuki 9+6 şaşkınım moralim bozuk bu gidişle halim ne olacak. Ama ben birazda göbekli hamile kaldım yine de bu kadarı fazla
HavvaMerve Nurerdogann Yok canım ne karın çıkması ilk haftalarda şişlik oluyor anca 12 haftadan sonra çıkar karın🤦🏻♀️
belisslinaa Nurerdogann hamileliğin daha yeni nasıl iner bilmiyorum ama bende 46 kilo hamile kaldım bende de şişlik vardı adet olamadığımızdan kaynaklanıyor şu an 5. Ayım hala karnım sadece şiş gibi duruyor çıkmadı göbek yani
Minik34melek O şişkinlik bende doktora gidince söyledim karnım hemen çiktı normal degil bence oda şiskinlik ve gaz inicek zamanla dedi eser kalmadı
Nilsubatu Minik34melek bana da öyle dedi gaz çok var dedi hatta gördü ultrasonda probiyotik verdi sonra ben diyete başladım hatta ödem falan da var diye ama yok geçmiyor 😞 9+6 ama 6 aylık hamile gibiyim 😞
Hcrcllr Nurerdogann bende 6+4deyim bugün kalp atışlarını duyduk çok şükür. Benimde ozellikle yemek yedikten sonra 6 aylık gibi karnim cikiyor. Ac karnina da 3 4 aylık gibiyim ve kilom 51 🙈hamilelik ilk donemlerinde gaz oluyormuş ondan 🙈