secoz Hamileyim 5+2 ama hiç bi belirti yok ne mide bulantısı ne baş dönmesi ne duygusallık aşerme hiç bişey yok ( maşallah diyeyim de 😂 ) neyse bu böyle devam eder mi yoksa ilerleyen zamanlarda değişir mi
ikincimucizemmmm secoz valla benimde yoktu 6. Haftada bir başladı 14. Haftadayım hala bulantı devam ediyor yerlerdeyim resmen
secoz belisslinaa ayy şimdiden soruyorlar la aşerme varmı annemler kaynanamlar o yüzden bende bişey yok deyince şaşırıyorlar ister istemez 😂
Lulemom Benimde yoktu o haftada. Oh ne güzel diye seke seke gezerken 7. Haftada bir mide bulantısı başladı kiiii😄 allahtan 10-11. Hafta gibi geçti de rahatladım