nntok Ay. Bayağı çıktı canım ya zaten normalde de göbeğim var kilolu biriyim çünkü 🙈Ama yinede göbeğim bayağı çıktı hamile olduğum çok anlaşılıyor artık 3.ncü gebeliğim bu arada 🤭bide doğrudur canım 19 haftaya kadar bisey yoktu pek…. ne olduysa 20 den sonra oldu 😂