alaBektaGen Merhaba, 33. Haftaya girdik hala bebeğim Doğum pozisyonunda girmedi başı yukarda duruyor. Sizde böyle olan var mı kızlar? Yakın çevrem son anda bile dönebilir diyorlar ama doktorum da artık dönmesi gerekiyor diyor.
MerrefSelukzcan alaBektaGen bende 32+3 haftalığım benimkinde dönmedi normal doğum istiyorum ama bakalım hayırlısı doktorum dönmesi lazımdı dedi.duadan başka bişey yapamayız 😕
cigdmpkr alaBektaGen Cnm bnde 33. Haftamdayim bnmkide hala makat pozisyonda duruyor bayramdan sonra gidicez bakalım inş. donerler
Poyrazveannesi Benimde dönmemişti şu an 38 haftalık doğum pozisyonuna dönmüş fakat kanala yerleşmemiş belli olmuyor dedi doktor
smailCeydaAtay Benimde 34 hafta dönmemiş daha doktorum her 10 cocuktan 9u döner 36. Haftaya kadar dedi kızlar
Aygndnc 36+1 yeni döndü benimde normal doğum pozisyonu almış dedi doktorum. Annemin demesine ve diğer büyüklerimin demesine göre son anda sanciyla bile dönebilir rabbim hepimize sağlıklı doğumlar nasip eylesin inşaallah ❤️
YazCilegi alaBektaGen 38+0 da makat gelişti. Artık dönmesi zor dedi doktorum 32+2 de spinal sezaryen oldum ameliyathanede doktorum aynen şöyle dedi “senin kız dönmüş” yani iki gün önce makattı dogumda döndüğünü ögrendim. 8 günlük anneyim 🤗
Duyguynrky alaBektaGen benim yeğenim dönmedi kafası hep yukardaydı o yüzden sezaryen oldu. Son ana kadar beklediler en son sezaryen istedi kardeşim zaten iri bir bebekti normal istemedi doktoruda kendide ama pozisyonu hiç dönmedi