Dün perinatolojide randevum vardı. 18 haftalıkken Doktorum erkek demişti. Hatta son ultrason görüntüsünde de burada herkes erkek dedi. Ama dün detaylı da 22 haftalikken bir kızım daha olacağını öğrendim. Allah herkesin gönlüne göre versin. Ailecek çok mutluyuz sonunda kesinleşti şükürler olsun 😍