@Semablak92 ağırlık merkezinden dolayı baskı oluyo bacaklara ve ayaklara arkadaşım. Rahmin genişliyo ve bası oluşuyo normal. Benimde o haftalarımda olmuştu hatta sonraki haftalarda bi tek bacağım hem yanıyo hem ağırıyo resmen ağlama durumuna gelmiştim bunlar olağan durumlar. Benim bir de belim kitleniyodu üstüne. Yastık koy uzanırken bacaklarının altına . Yada hamileler için yastık var U harfi biçiminde ben kullanıyorum çok rahat ettim. Ve doktorunla konuş magnezyum ilaveten versin sana tabi uygun görürse inanılmaz faydası var suda eriyenlerden kullandım ben doktorum vermişti hemen etkisini görmüştüm. Sağlıklı , hayırlı doğumlar dilerim🌿