KevseR- hiçte tatlı ve ilgili değil, ben kendisinin hastasıydım..son 3-4 muayanem 5 er dakika şeklinde geçti, ultrasona bakmaktan başka hiç bir şey yapmadı..kan tahlili yaptırmadı ve ben erken doğum yapmak zorunda kaldım..ilgili olsa kan tahlili yapardı , tahlil yapsaydı enfeksiyonu tespit ederdi, böylece erken doğum yapmak zorunda kalmazdım değil mi? canım cicimli konuşuyor diye çok ilgili vs demeyin, ebru biberoğlu tam bir pişmanlıktır benim için, hakkımı da helal etmiyorum asla..