Zeynepsuveannesi 38 haftam bitti normal poliklinik hastasiyim özele gitmiyorum doğum başlayınca nasıl bir yol izlemem gerekiyor yakın zamanda tokat üniveriste hastanesinde doğum yapan yok mu 😍