Defnenil Kızlar iyi akşamlar iyi bayramlar 👼🏻🧚🏻♀️İkiz gebelikte çatlaklarınız oluştu mu ? 🙈 kafama cok takılıyor karnım kaşınmaya başladı özellikle 2 gündür
EdaMesut Defnenil iyi bayramlar sanada. Bende ikiz annesiyim 25 haftalık olduk şükür çatlağım henüz yok,aşırı kasıntım var ama ama sakin kasıma iz kalıyor ve çatlak oluşuyor. Losyon sur ve elinle ov.
maat Defnenil 13.haftadayız. Göğsümde 1, göbeğimde 2 çatlak var şimdiden. O kadar yağlanmam,kremlenmem işe yaramadı
Fatmasp Defnenil Harita gibi mübarek bir yerden sonra naparsan yap durmuyor ama normal geliyor iki çocuk olunca :)
CansuDemir İkiz gebelik değilim de kuzenimin eşinin ikiz oğulları var.Hiç çatlağı yok,annesinde ve ablasında da yokmuş gerçi onlar bir şey de kullanmamış eski insanlar. Benle de sohbet ederken,kendisi aktardan katı kakao yağı alıp,kaşıkla eritip kullandığını,nolur nolmaz diye önlem aldığını söyledi.Bir de 12 kilo almış,çocuklar şuanda 4 yaşında.