busranr06 Kızlar hcg degerim 2144 çıktı ama hala kese oluşmamış gözükmüyor ne zaman gözükür bilgisi olan var mı dış gebelik olabilir mi?
citlenbigim2212 busranr06 canım beta 3000 in üzerinde kese görünüyor benimde 2332 çıktı ultrason ile görünmedi kese alttan muane ile görmüştü doktorum keseyi
Meryem0101 busranr06 canım bnimde 1049 çıkmıştır keseye düşmemisti 1 hafta sonra tekrar doktora gittim keseye düşmüştü merak etme cnm seninde şuan benim 9+6 ❤️🤰🙏