Aslihanilhan bende hep birşeyler yemek istiyorum sanırım son haftalara doğru iştah artışı normal bebekte hızlı kilo alınımına giriyor çünkü son haftalar bende 33+5 haftalığım🦋 Ben beyaz ekmek, makarna, pirinç pilavı, tatlı yemiyorum. Tatlıyı, hamur işini falan aşırı canım isterse yiyorum ama abartmadan. Çok dikkat etmeme rağmen bende çok kilo aldım ama yapacak birşey yok doktorum da sorun görmüyor hiç belli etmiyorum kilomu Allah’tan 😜 Geceleri de acıkınca salata falan yapıp yiyorum bulgur pilavı gibi hafif yemekler varsa yiyorum ekmek yememeye çalışıyorum. Ben ekmeksiz de doyabiliyorum ama yediğim şeye bağlı😜