38+6 olduk bugün. Yaklaşık 15 20 gündür ara ara yalancı sancılarım oluyor. Sanki adetim geldi gelecek der gibi bi ağrı kasıklarımda. 1 haftadır falanda çok özür dilerim gaz sorunu yaşar oldum. Bazen gaz mı yalancı sancı mı onu bile anlayamıyorum 🤦🏻♀️ Onun dışında tık yok doğum için 🥶 Yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum squat yapıyorum ama yinede bebeğimin keyfi yerinde heralde 🤢 41. Haftayı görüp suni sancıya kalırsam ah işte en korktuğum şey o 😭 Sizde durumlar nasıl?