19.haftamda çok şiddetli bir ağrıyla acillik oldum. Safra kesemde taş olduğunu ve iltihaplanma yaptığını öğrendim. Hamile olmasaydım ameliyat edeceklerdi. Ancak hamile olduğum için 1 haftalık iltihabı kurutmak adına antibiyotik tedavisi yaptı doktor. Bol su artı yediklerine dikkat et dedi. 36.haftaya geldim, hala dikkat etmeye çalışıyorum. Aynı haftalarda sol böbrek ağrım başladı, hala yatamıyorum uzun süre ağrısından. Onda da mı taş var diye şüphelendik ama çok şükür o tamamen bebeğin hep sola durmasıyla alakalı bir ağrı çıktı. Hemen ürolojiye görünün siz de vakit kaybetmeden. Kadın doğum uzmanının bu konuda yapabileceği bir şey yok çünkü. Ama durumunuzu kendi kadın doğumcunuza da bildirin tabi. Geçmiş olsun.