Esraaaaa2 Merhaba mesaj bildirimi gelmediği için göremedim mesajınızı, eve 12 haftalık hamileyim bende zekiye hanımı duymustum evet ayin 14 u için randevu oluşturabildim, ilk kez tanisacagim zekiye hanımla bende, yalnız devlette takip olmadığı için semissinya anlayamadım neden öyle dedin , ben randevu açıldıkça bildirim geliyo aliyorum randevu artık tam kontrol zamanlarına denk gelmeyebilir tabi, sizin ne kadarlık bebeğiniz zekiye hanıma mi gidiyorsunuz