Neredeyse gebeliğimin 4.haftasından beri süren ve hiç azalmayan aksine günden güne daha çok beni zorlayan bu bulantılar bütün gün beni yatağa mahkum etti.Prilam kullandım zofer kullandım bana mısın demiyor yemek yemeği bırakın yemek ismi bile duymak istemiyorum artık o derece ağlaya ağlaya uyumaya çalıştığımı biliyorum bunada şükür diyorum ama inanın mahfoldum 2.gebeliğim oğlumda 9 ay boyunca geçmemişti bulantı inşallah bunda da 9 ay sürmez zaten günler hiç geçmiyor sanki inşallah sağlıklı bi şekilde kucağımıza alırız biliyorum ki yanlız değilim bu konuda 🥺