Alara005 ben 32′de çalışabilir raporumu aldım ama 36. Haftamı doldurduğumda kendimi iyi hissetmedim o yüzden 1 hafta erken ayrıldım. 37. Haftayı doldurmadan. Yani istediğiniz hafta ayrılabilirsiniz. Sadece yeniden hastanenize gidip çalışamaz raporu almanız lazım ayrılacağınız zaman.