Mervekaynak En korktuğum şey oldu grip oldum 🙄🙄🙄 grip olan anneler nasıl atlattiniz bu süreci??? Nasıl beslenmeliyim 29+1deyiz
Balarisi23 Mervekaynak bol bol C vitamini ve su, ıhlamur, burnun tıkalıysa sprey, parol da alabilirsin bana doktorum nane limon içme demişti ıhlamur içtim. Çok geçmiş olsun canım
Zhrblt Mervekaynak bende grip olmuştum eşimle ama çok çabuk atlattım çok şükür. Benim en çok işime yarayan faydasını gördüğüm şey sıcak suya yarım limon sıkıp 1 tatlı kaşığıda bal karıştırıp içmek oldu. Günde 2 kere felan içiyodum hem rahatlatıyodu hem tüm gözenekleri burnumu boğazıımı açıp daha rahat nefes almamı sağlıyodu zaten hamilelikten nefes darlığı çektiğim bi zamanda grip olmuştum çok işime yaradı tavsiye ederim 😇
Mervekaynak Zhrblt aynen bende benim karnım bence ayına göre biraz büyük doktorum suyun biraz fazla demişti ben ona bağlıyorum.. nefes darlığı normaldede yaşıyordum şimdi burun da tikali olduğu için zorluyor deneyeceğim bunu çok teşekkür ederim
Zhrblt Mervekaynak rica ederim öyleyse deneyin inşallah sizde de işe yarar rahatlarsınız baya sıkıntılı bi durum çünkü. Ben grip olduğumda dedim Allah m ne kadar zor bide Allah göstermesin kovid vs olsa nolcak diye iyi bakalım kendimize 🙏🏻