Esraa63 dün akşam bu konuda banu çiftçinin videosunu izledim 6. Aya kadar sorun değilmiş hatta yüzüstü yatmak hiç sorun değilmiş bebeği sıkıştırma imkanımız yokmuş sadece 6. Aydan sonra sırt üstü yatmamayı öneriyor çünkü sırtımızda ana atar ve toplar damar olduğu için baskı sebebiyle kan akışı yavaşlıyormuş